Veelgestelde Vragen

Wil je online shoppen op www.zeeuwsebeads.nl of heb je andere vragen over onze Zeeuwse Beads? Wij helpen je graag verder!
De antwoorden op veelgestelde vragen hebben we alvast voor je op een rijtje gezet.
Klik daarvoor op de vraag in het menu hieronder.

Staat Je Vraag Er Niet Tussen?

Neem dan contact op met ons op.
Wij zijn bereikbaar op dinsdag t/m zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Tel.nr : 0111 – 41 24 43
E-mail: info@zeeuwsebeads.nl

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

. Selecteer de producten en plaats ze in de winkelmand
. Klik op uw winkelmand en controleer of uw bestelling klop
. Vul eventueel uw kortingscode in en klik op “Doorgaan naar afrekenen”
. Vul uw factuur- en verzendgegevens in
. Kies een verzendmethode (afhalen of aangetekend versturen)
. Kies vervolgens een betaalmethode
. En klik als laatste op bestelling plaatsen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Zodra je betaling is ontvangen door Zeeuwse Beads, kun je het beste 2 tot 4 werkdagen wachten.
98% van de pakketten worden door PostNL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. Mocht je het pakket na 5 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk artikelen aan een afgeronde bestelling toe te voegen of een afgeronde bestelling te wijzigen. Ook is het niet mogelijk twee bestellingen samen te laten voegen.

Hoe zit het met mijn privacy?

Persoonlijke gegevens worden door ons zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Je gegevens worden alleen gebruikt voor het verzenden van de bestelling.
Wij verstrekken je gegevens ook niet aan derden!

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen worden veilig én aangetekend door ons verstuurd. Binnen Nederland vragen wij hiervoor een bijdrage van € 7,50.

Hoe word mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen van Zeeuwse Beads worden verzonden met PostNL.
Zodra je betaling door ons is ontvangen word je bestelling verzonden. Je pakket zal in 98% van de gevallen de eerstvolgende werkdag bij je thuis, na een handtekening voor ontvangst, worden afgeleverd.
(Let op: bestellingen die op zaterdag na 16:30 uur worden geplaatst, worden in de meeste gevallen op woensdag geleverd)

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Naast het laten thuisbezorgen van je bestelling, kun je je bestelling ook afhalen bij Juwelier Postma in Zierikzee. Het afhalen van je bestelling in de winkel is helemaal gratis. Je betaalt dus geen verzendkosten!

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kunt een ander afleveradres invullen bij je bestelling.

Betalen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling veilig online betalen op Zeeuwse Beads.nl
Wij hebben verschillende betalingsmogelijkheden; Ideal, Mastercard, Visa, Bancontact, of Mister Cash.

Betalen met iDEAL?

iDEAL is het systeem dat direct gekoppeld is aan je internetbankieren bij een online aankoop.
Wij rekenen geen extra kosten voor een betaling met iDEAL.

Zijn mijn gegevens veilig zodra ik mijn bestelling betaal?

De veiligheid van jouw privacy en gegevens is onze prioriteit. We gebruiken SSL-technologie (Secure Socket Layer) om alles veilig te houden.
Bovendien wordt elke bestelling gevalideerd en gekeurd door zowel de betalingsaanbieder als onszelf.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Bij je bestelling voegen wij altijd een factuur voordat deze bij ons de deur uit gaat.

Je kunt onze Zeeuwse Beads ook als cadeau naar iemand anders laten versturen.
Bij het invullen van je gegevens kun je een factuuradres en een verzendadres opgeven.

Retourneren

Wat als mijn bestelling niet klopt?

Mocht je bestelling niet in orde zijn, neem dan even contact met ons op.
Tel: 0111 – 41 24 43
E-mail: info@zeeuwsebeads.nl

Telefonisch zijn wij bereikbaar van dinsdag t/m zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, binnen 14 dagen na ontvangst mag je je bestelling (in originele verpakking) retourneren naar Juwelier Postma.
Neem wel even contact met ons op, dit mag telefonisch of per email, zodat wij op de hoogte zijn van je retour.

Kan ik een artikel omruilen?

De artikelen waar je niet tevreden over bent mag je binnen 14 dagen retourneren.
Nadat je telefonisch of per email contact met ons hebt gelegd over je retour zending, kunnen wij met je afspreken of je het om wilt ruilen voor een ander artikel of liever het bedrag terug wilt ontvangen.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, worden eerst alle items geïnspecteerd op breuk of slijtage. Zodra dit gedaan is ontvang je van ons een bericht.

Krijg ik ook mijn geld terug?

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en je wilt het artikel niet omruilen voor iets anders betalen wij je het bedrag terug.

Let op: De verzendkosten zijn niet afhankelijk van het aantal bestelde producten. Als je slechts een deel van je bestelling retourneert betalen wij geen verzendkosten terug.